Arbetsrätten går in på sista veckan...

Nu är äntligen tentamen i arbetsrätt avklarad, det känns underbart :-) Tror att jag iaf minst kommer att klara godkänt, kanske t.o.m. väl godkänt. Men man kanske inte ska vara för kaxig, utan inrikta sig på godkänt.

Mitt PM går också så sakteliga framåt, har redan skrivit 6-7 sidor. Jag planerade att göra det klart nu i helgen, då det ska lämnas in på söndag. Trodde jag, ja. Min studiekamrat (som jag tentade tillsammans med) hade inte ens påbörjat sitt PM, "men det är ju en hel vecka tills det ska vara klart". Jag stod på mig (jag kan ju inte ha fel - jag skriver ju in i min kalender så duktigt :-), men jag fick sedan krypa till korset när jag/vi loggade in på hemsidan. Men jag är överlycklig över min fadäs - då kan jag koppla av i helgen, och lägga PM åt sidan. För ikväll blir det Mellofest i Jakobsberg för min del. JIPPIII.

Heja Robin!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0