Diskriminering av personer med funktionsnedsättning

Så heter mitt arbetsrättsliga PM som jag idag har lämnat in till Luleå Tekniska Universitet, en dag innan sista dag. JIPPII. Om man räknar bort försättsblad samt referenslistan så blev det lite mer än 6 sidor text till slut. Så jag håller mig inom ramarna (min 4-5 sidor och max 10-12 sidor) iaf.

Så nu blir det till att fira ordentligt! Men den stora frågan blir då vad jag ska hitta på nu under helgerna? Funderade eventuellt på att åka på en weekendresa till Madrid (där käresten för närvarande är på tjänsteresa) nästa helg, men fick igår reda på att han troligtvis åker hem den fredagen. Så isf måste jag åka redan nu i helgen. Hmm - kan bli svårt att få biljetter, eller?

Kramiz
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0