Tentamen på fredag

Jag har ringt och mejlat säkerligen ett hundratal ställen för att kunna tenta här i Stockholm. Svårt har det varit, faktiskt nästan omöjligt. Men till slut hittade jag ett ställe som var villig att ta emot en "distansare" som jag. Men jag fick tyvärr betala för tentavakten, så det var till att ragga upp andra studenter som var villiga....

Napp fick jag och lokal o vakt bokades. Igår fick jag sedan ett mail från min studiekamrat - tyvärr kunde hon inte tenta trots allt! Tillbaka till ruta ett igen. Hade tidigare fått ett tips av en annan studiekamrat i Upplands Väsby, så jag slängde mig på telefonen så fort de öppnade idag. Så nu är det klart - på fredag kommer jag hålla till på Meteorologiska institutionen (MISU) på Stockholms Universitet och tenta för fullt.

Pust och stön - nu åter till pluggandet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0