Fick VG i betyg

Jippiii, det går min väg nu. Fick VG på senaste inlämningen i personlighetspsykologi. Denna vecka har jag hemtenta i ämnet. Tyvärr ligger jag lite efter, men det ska inte vara helt omöjligt att hinna med att skriva 8 sidor innan söndag. Jag har ju en hel vecka på mig :-). Ska ju iofs hinna jobba på dagarna samt städa o styla om mitt hem inför fotograferingen. För nu drar det igång på riktigt. Vi har varit jätte duktiga i helgen, tio kartonger har vi fyllt samt plockat undan både det ena o det andra. Lagat lite lådor i köket har också hunnits med. Trots att jag igår smet iväg på kvällen för trevlig middag i Vändelsö med trevligt sällskap. Tog bilen dig (annars skulle det ta flera timmar) o sov då självklart över där också. Väl hemma var det bara att lägga på ett kol. Tjejerna har verkligen varit jätte duktiga!
 
Nu tänkte jag passa på att förklara och skriva lite om Banduras reciprok determinism, så att jag kommer lite längre på hemtentan. Förutom all styling av hemmet vill jag ju även hinna med en härligt kryssning nästa helg. Men det beror förståss på hur långt jag har skrivit (samt ekonomin självklart).
 
Kram
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0