Runt 600 klick

Har precis pratat med mäklaren - det är lite över 600 som har kollat min lägenhet på Hemnet, Blocket och Notars hemsida. Inte illa pinkat. Enligt henne så brukar det gå bra med en försäljning om det är över 500 visningar på internet :-). Så håll verkligen tummarna för mig på söndag o måndag!
 
Ikväll ska jag ta en paus från pluggandet o grubbleriet för att njuta av Trollflöjten på Folkoperan med en kär vän. Först ska vi träffas o äta en god middag med tillhörande "terapisnack" (ja lite funderingar behöver luftas). Imorgon kväll är jag bjuden på en försenad födelsedagspresent - AW med vin. Man kan ju fråga sig när jag ska hinna med att plugga.
 
Kramiz
BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Håller tummarna för att det ska gå bra. 2 klick står jag för. Ska sälja lotter på julmarknaden i helgen. Ha det bra och lycka till. Många kramar.

2013-11-21 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0