Handbollsmatch mot Enköping

Ikväll gäller det, handbollsmatch mot serieledarna o nykomlingarna Enköpings HK. Nu har vi inte hunnit spela så många matcher i serien (damtrim), bara en varsin. Så tabellen kommer nog ändras flera gånger om. Just nu är vi på tredje plats (av sju lag).
 
Vi vann mot Kungsängen med ett mål förra veckan. Skönt att börja säsongen med vinst, på bortaplan till på köpet. Jag hade 100 % utdelning - jag sköt ett skott från kanten o det blev mååååål. Vi får väl se om det blir något i kväll.
 
Men först ska jag skriva/plugga psykologi. Ska "recensera" o analysera en vetenskaplig artikel inom psykologi - personlighet och relationer. Jag har till på söndag på mig att bli klar. Tiden går fortare än vad man tänkt sig....
 
See yah //BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Grattis till målet. Recentionen kommer Du att klara galant. Håller tummarna. Kram.

2013-10-26 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0