Är helt slut!

Dagen har varit lärorik, men väldigt stressig på sitt sätt. Är helt slut i kropp och själ. På jobbet har mycket handlat om förberedelser inför morgondagens planeringsdag (där jag ska prata om så skilda saker som å ena sidan budget/verksamhetsplanering, miljörond/skyddsrond till en föreläsning om beteendestilar) på f.m. och nätverkande m mina skyddsombud och slutligen min föreläsning/kurs i arbetsmiljörätt hela e.m.
 
Efter jobbet har jag sedan stressat till rep med bandet (nödvändigt m tanke på att vi måste öva inför inspelning av demo om några veckor) och sedan slutligen har jag suttit tills nu och haft filosofiska antaganden om personligheter. Ja det sista var en inlämningsuppgift i Psykologin som skulle vara inne senast 23:59 idag (läs igår ser jag nu). Tror nog att jag var någon minut för sen med inlämningen till på köpet :-(
 
Packa får jag göra imorgon, för nu tyar jag inte längre! Behöver min skönhetssömn....
 
Innan jag sluter mina ögon vill jag bara glädja er med en fin bild på blommorna jag fick från bandmedlemmarna m respektive när de var här på middag för någon helg sedan.
 
 
God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: ruth

Vilka fina gladiolius. Dem är Du värd, men jobba inte ihjäl Dej. Kram från Ruth.

2013-09-12 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0