Jag blir vansinnig!

Allt är emot mig idag! Det började redan när jag skulle åka buss till Karolinska för läkarbesök - bussen krånglade! Väl där gick besöket snabbt o smärtfritt, sedan bar det iväg hemåt. Har mycket på jobbet just nu, så jag hade fått tillåtelse att jobba hemifrån på e.m. istället för att åka fram o tillbaka till jobbet. Väl hemma, så kom vi inte in i lägenheten (jag måste verkligen fixa nyckeln nu!) då den andra dottern råkade låsa med fel nyckel sas. Så då blev det till att gå hem till syrran o jobba istället. Nu sitter jag här o försöker jobba - men budgetsystemet tar så himla lång tid varje gång jag trycker på knappen.

Snacka om stressmoment, med långsamma datorer/uppkoppling!
 
Kram
BakerQueen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0