Nu börjar snart handbollssäsongen.

Japp, nu blir det till att börja träna igen. Sommarens intention med att börja power walka/jogga kom ju av sig abdrupt då min första semestervecka var regnig. Och sedan blev det inte av helt enkelt. Men nu, som sagt var, ska jag försöka hinna med ett träningspass innan säsongen börjar (så att jag kan få upp "scvunget").
 
Så nu blir det till att klippa av sig sina långa naglar. Suck, samma visa varje år. Men innan dess har jag nu passat på att fota naglarna. För att kunna titta på när längtan blir för stor :-)
 

Nä nu ska jag ta itu med psykologistudierna, solong friends.
 
Kram
BakerQueen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schvunget har jag ju hört talas om, men scvunget låter ju ganska obehagligt. Hoppas det inte är nå' t som gör ont

2013-10-04 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0