Scnuvig....

....har jag blivit idag. Jag vaknade med huvudvärk (trodde först att det var gårdagens utekväll som var orsaken) o täppt näsa i morse. Om jag inte hade ett viktigt läkarbesök med dottern på f.m. så hade jag stannat hemma från jobbet redan idag. Nu var jag ju halvvägs in, o då kunde jag ju lika gärna jobba de få timmarna. Snacka om att mina händer är torra som fnöske efter allt tvättande o "spritande" (måste ju tänka på att inte smitta mina kollegor). Men jag känner mig rätt så trött nu, så imorgon kommer jag inta denna ställning framför TV:n på e.m. På f.m. kommer jag nog vara i sängen tror jag.
 
 
Såg en intressant artikel om hur man förebygger förkylning, läs o begrunda. Mycket av tipsen kommer jag definitivt annama - men det där med sex får jag nog vänta med med tanke på omständigheterna. Eller ja visst ja, det var ju för att förebygga förkylning, så jag är lite sent ute mao :-).
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0