En nygammal soffa inköpt/beställd

Blocket är underbart, där går det att hitta allt möjligt. Nu när vi flyttar vill jag ha en ny soffa, som inte är klösmärkt. Har köpt på mig spray för att se till att den "nya" inte blir katternas klösbräda. Hoppas att det hjälper denna gång. Därför var jag ytterst tveksam till att köpa en helt ny soffa, så då kommer blocket väl till pass. Efter en hel del sökning o mailkontakt så hittade jag den. Och idag var jag o kollade på den. Det visade sig sedan att paret som säljer soffan absolut kunde tänka sig att ha kvar soffan tills jag flyttar, det passade dem alldeles utmärkt. Så nu ska jag även få in den hämten i min logistik. Men det är inte lång väg att åka - bara till Hässelby. Vi får väl se om "myshörnan" kommer bli min, eller.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0