Första arbetsveckan till ända...

Äntligen helg, efter första jobbiga arbetsveckan. I helgen blir det till att plugga och packa, men kanske hinns det med lite sociala aktiviteter emellan.
 
Igår var det första handbollsmatchen för året. Vi var precis fullt lag, med en avbytar till att börja med. Tyvärr var det en i laget som fick sätta sig på bänken permanent då hon inte orkade (tacka f-n för det - hon har precis haft TVAR), så då var det bara att springa och göra det bästa av situationen. Kände att jag faktiskt hade lite mer ork än vanligt, kan bero på gymandet :-). I onsdags cyklade jag exempelvis sammanlagt en mil på gymet. Gårdagen räknar jag också som ett hårt träningspass med tanke på hur mycket jag sprang fram och tillbaka. Tyvärr så förlorade vi matchen med fem bollar, men det var oerhört bra kämpat av alla. Inte minst av målvakten som gjorde en kanonmatch från början till slut.
 
Ha det bra vänner.
 
Kramizar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0