Resa i vår

Nu börjar det värsta flyttstöket lägga sig. Idag har flyttstädningen varit (inköpt), imorgon byts nyckelcylindern och på fredag lämnas nycklar mot slutbetalning. Det enda som vi har kvar att flytta är lite småsaker i förrådet.
 
Så nu blir det till att kunna fungera normalt igen. Ja lite tapetsering och upplockning är förstås kvar, men man kan börja tänka lite framåt. Nästa vecka ska jag få hem ett tjejgäng på besök för att bl.a. planera inför resa till New York i maj. Super kul! Jag har redan varit i kontakt med min kontaktperson i FN-representationen för ett besök där. Men nu närmast kommer min mamma på besök i helgen. Det ska också självklart bli kul, första gången hon ser den nya lägenheten. Synd bara att mellersta dottern inte är hemma då hon åker till London över helgen.
 
Kram
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0